måndag 12 december 2011

Om lyckan finns där finner du även glädjen

Jag har tappat bort min bösch, men som turen var är syrran inne i stan och hon var supersnäll och gick förbi llt info, eftersom jag misstänkte att jag hade tappat den på bussen i morse, så bad jag henne gå dit och tur hade jag för där var den! Ni ska bara veta vilken lättnad jag fick alltså! Danne var jätte snäll och lånade mig en 10:a så jag kom hem! Tack! Säger jag bara.
Har förövrigt varit allmänt virrig idag, ja det börja med att jag hade glömt idrottskläderna som då pappa fick komma med, sen böschen och ja sen när jag skulle kliva av bussen så glömde jag vantarna. Men tur har jag också haft bland all min virrighet, för ja idrottssakerna kom ju pappa med, böschen fick syrran tag i och vantarna   han Danne precis kasta ut genom dörren innan de stängdes, så tur har jag haft mitt bland all min virrighet och det är jag ändå glad över må jag säga.

Nu ska jag ta och plugga lite engelska eventuellt skriva klart bokreceptionen och så, men först av allt ska jag ta och spela lite så vi hörs!

äter lite godis, var så enormt godis sugen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar