lördag 10 december 2011

Mitt sista ord till dig innan du försvann

Håller på att se på film, men tog en paus för att kika in har innan jag fortsätter.
Hitta faktiskt ett par skor idag när jag var på stan, kan lägga ut en bild på dem imorgon, men inte idag, för då har jag annat. Nä men orkar inte gå ner och ta en bild, för det funkar ju lika bra imorgon som idag.
Har haft lite nostalgi och spelat gamla Harry Potter spel på datorn. Faktiskt riktigt kul, må jag säga.
Man märker att de är gamla, men jag klagar inte på det, för de är roliga att spela och mer behövs ju inte.
Jo ser ju förövrig på "Rudolf med den röda mulen" Också en fantastisk julfilm, med lite nostalgi och ett måste vid julen.

Har ni tänkt på hur mycket snö det har kommit nu de tre senaste dagarna? Jätte mycket, från nästan inget, till ja över en halv meter snö i alla fall, nä det är helt underbart! Jag njuter av att få se snön på marken.
Har längtat efter den så det går ju inte att klaga.

Allt var tyst, det ända jag hörde var dina andetag.
Det ända jag såg var dig.


Har ju även testat och ändrat lite i designen på bloggen, tills vidare i alla fall. Vart ändå hyfsat nöjd.
Men nu ska jag gå och käka lite godis och fortetta se på filmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar